Dag 5

Dag 1: Presentation av mig själv
Dag 3: Min första ponny
Dag 3: Detta har jag med mig på tävling
Dag 4: Mitt mål med ridningen
Dag 5: Mitt stall
Är världens bästa! Jag trivs som fisken i vattnet. Jag älskar alla människor där, alla hästar och ja jag verkligen älskar allt där. Vi har ca 27 hästar i stallet just nu. Stallet ägs av världens bästa Lasse och Maria! Jag skulle kunna sitta en hel dag och skriva om hur jävla bra dom är, men det får räcka såhär. Det ligger i Palmbohult, Marieberg, Örebro. Haha, ligger typ mittimot Mariebergs köpcentrum, på andra sidan motorvägen.

Dag 6: Detta gör jag direkt när jag kommer till stallet
Dag 7: Mina drömmar
Dag 8: Favoritmärke
Dag 9: En häst jag saknar
Dag 10: Min bakrund


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0