Dag 9

Nu kommer dag 9, en dag efter. Men var helt död igår och somna 20.30 ;$

Dag 1: Presentation av mig själv
Dag 3: Min första ponny
Dag 3: Detta har jag med mig på tävling
Dag 4: Mitt mål med ridningen
Dag 5: Mitt stall
Dag 6: Detta gör jag direkt när jag kommer till stallet
Dag 7: Mina drömmar
Dag 8: Favoritmärke
Dag 9: En häst jag saknar
Detta var inte direkt ett svårt val, vart såklart den jag saknar allra mest; Mäster Viking. Finns ingen häst som satt så djupa spår i mig som han, det var 5 år sen han lämnade jorden och jag saknar honom än så det gör ont! Är helt sjukt att det var 5 år sen han försvann. Han stod iaf på min gamla ridskola, ÖFK och var ridskole ponny. Han lärde mig så himla mycket och vi har så många minnen tillsammans. Han var en riktig pärla och jag saknar honom verkligen. Jag älskar dig, av hela mitt hjärta.

Dag 10: Min bakrund


Bilden är tagen i mitt rum, detta är min hyllning till världens bästa häst. Vila i frid <3


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0