Lever nästan iaf...

Hej!
Jag lever nästan.. är sjuk just nu och mår inte alls bra :/
På tal om ingenting så har jag tre stygn i huvudet :$ hehe, fick en isklump där och det hade faktis kunnat slutat riktigt illa men som tur lever jag iaf. Dock så överansträngde jag mig krafftigt i måndag för vi hade översvämmning i stallet, och egenkligen skulle jag ha legat i sängen redan då, men ist smart som jag är så tömmer jag min box ( som är något större än en vanlig, 3*3,60 (tror jag) ), plus en halv box ( och den är på 9*3,60 (tror jag det är) ). Vilket kanske inte var så där jätte bra.. Så då kommer det konsitvenser efter av det.

Nu ska jag ta och sova lite.. Huvudet måste hinna med också x)
Men det blev ju iaf en liten uppdatering och jag ska försöka bli bättre på att uppdatera! Men måste bli bättre först!

Jag saknar min bäbis! Jag tror jag avlider om jag inte får åka dit i morgon! Jag har inte vart där sedan i tisdag :'(



Kram
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0