Nötskal ? ;)

Hej!
Jag vet att jag blivit jätte dålig på att blogga..ska försöka bättra mig!

Har iaf tagit bort stygnen, gjorde det i tisdags, så tvättade hela håret första gångnen i går :) Innan har jag fått tvättat runt allt när jag hade stygnen i >.<

Skolan i dag då gick bra, sen fick jag skjuts till stallet, så red en sväng och morfar fotade, Tack :D Så kke kommer upp någon bild sen. Sen var han kvar en stund och pratade och hjälpte mig lite sen åkte han och hovslagaren kom, så fick ponnyn nya skor också ! (y' Så nu har jag frya brodd i varje hov och även snösulor, haha, lagom tidigt att sätta på, men iaf. Sen mockade jag klart och fixade allt sen fick jag skjuts hem av Fias föräldrar :)
Nu sitter jag här och håller på och fixar med bilder, blir nog att redigera lite i kväll (:
Kanske uppdaterar igen sen, men nu ska jag gå och hämta Oboy <3

Kram
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0