Nu börjar vi!

Dag 1: Presentation av mig själv
Jag heter Emma, är 17 år och går mitt andra år på Jensengymnasium här i Örebro. Jag tycker om att fota och jag lever för hästarna. Har en häst på foder för senare köp, i Mars blir han min häst. Han heter Prins Fjalar från Gröndal, är alltså en islandshäst. Han har jag ridit in själv. Sedan har jag även en fjording som jag är typ 'medryttare' på, men han är nästan som min häst :) Han är mitt allt och min ögonsten. Jocke heter han btw. Jag är en ganska glad tjej som ofta hittar på galna/konstiga saker, jag älskar att göra spontana saker och jag älskar att shoppa (a) Om ni tycker att jag missat något är det bara att skriva!

Dag 2: Min första ponny
Dag 3: Detta har jag med mig på tävling
Dag 4: Mitt mål med ridningen
Dag 5: Mitt stall
Dag 6: Detta gör jag direkt när jag kommer till stallet
Dag 7: Mina drömmar
Dag 8: Favoritmärke
Dag 9: En häst jag saknar
Dag 10: Min bakrund

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0