Dag 2

Dag 1: Presentation av mig själv
Dag 2: Min första ponny
Jag har aldrig haft en helt egen häst, dvs Fjalle är min första och han är ju inte helt min än. Men den första som jag hade 'som min egen' var min dåvarande medryttarhäst Pigalle, min stjärna. Ett tag red jag honom själv och han var lite som min. Jag älskade verkligen den hästen och han lärde mig så mycket! Han är en b-ponny, kosning mellan welsh mountin och russ (om jag minns rätt) Nu bör han vara 14-15 år. Hade jag inte växt ur honom hade vi vart ett farligt ekipage på tävlingsbanan!

Dag 3: Detta har jag med mig på tävling
Dag 4: Mitt mål med ridningen
Dag 5: Mitt stall
Dag 6: Detta gör jag direkt när jag kommer till stallet
Dag 7: Mina drömmar
Dag 8: Favoritmärke
Dag 9: En häst jag saknar
Dag 10: Min bakrund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0