2010-12-01

Hej!

Helt sjukt, i dag gick jag i skolan från vart över åtta till kvart över tio ;o
Bara för att bildläraren var sjuk och tyskaläraren var snäll, för om inte tyskläraren vart snäll så hade vi haft tyska mellan 14.05 och 15.05 men det slapp vi och ist får vi göra ett kapitel hemma xD Men grymt skönt vare :)
Så blev att jag fick skjuts hem vid 11 typ sen kom Emma hit och vi fick skjuts till marieberg en snabbis sen bar det av vidare till stallet :) Emma var med och fota när jag red och blev några bra bilder ;D
Råkade dock somna efter jag ridit, gjorde klart Linn efter men sen när jag ställt in henne i boxen igen så somna jag i sadelkammaren.... hehe (n) Så vaknade typ en timme senare, satt och sov och vakna av att ryggen börja protestera.. Tog sen in hästarna som var kvar ute, mocka och sen hem :)

Här är ett smakprov från dagen, vill ni se fler? ;)
[ TRYCK PÅ BILDEN FÖR ATT FÅ DEN STÖRRE ! ]




Kram
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0