2010-12-02

Hej!
Slutade 14.55 i dag då.. Sen blev det stress till bussen satt där och frös 10 minuter sen kom bussen, åkte då och sen bytte buss sen vidare till stallet, dock tänkte jag inte på att där jag brukar gå är det bara en stig mellan hagar.. och var ju gullt med snö där givetvis! Och så hade jag brottom till stallet så var bara att gå närmsta vägen och det var genom snön som var till låren på flera ställen :/ Var as tungt att gå! Så när jag kom till stallet så försvann all energi för det jag hade brottom till var redan löst utan att någon hade hört av sig, vilket jag blev irriterad över. Men men, så fick leta på lite torra kläder och hittade ett par byxor iaf (y) Sen vare gaska tomt..
Så gick runt och pratade en stund sen mocka jag två boxar, myste och borsta Linnsan, sen fixa hö och sen hem.
Såg ut som en snögubbe om benen... det var inte kul alls! :/
Nu kollar jag på Robinsson och annars inget alls typ xD
See you later ^^

 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0