O.o

Hejj!
Änkligen har jag BÖRJAT slå in julklapparna.. känns som om jag är något efter i år.. men iaf ^^ Det mästa är inslaget men lite kvar. Men det fixar jag i senare i dag :) Men nu ska jag ta och stänga av denna makapär och sen sova lite.. Blir stallet tidigt i morgon, rida lite och så (y) Blir nog bra!

I dag hade jag utsläpp. Så släppte ut och mockade en box, sen åkte jag med en från stallet till Hööks hästsport, var där i 6 timmar och sen tillbaka till stallet, för att mocka två till boxar och ficka foder x) HAHA, vilken dag säger jag bara ! Har var kul nästan hela tiden men känns som om jag mörbultat hela kroppen fast jag inte har det. Så ska bli skönt att lägga sig och vila lite nu..!

Kram
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0