Ny Header

Hej!

Nu har jag suttit och fixat headern en stund och även färger och annat roligt :) Blev Nöjd, vad tycks ? ;)
Gick upp halv åtta i morse och åkte till stallet tog ut lite hästar sen blev det en ridtur dock blåste det och snöa :( Men gick bra (y) Han skötte sig, men busa då och då... haha xD Sen när vi kom tillbaka tänkte jag rida min egen men det hade jag inte lust eller ork till eftersom det snöa och blåste så :/ Så åkte hem ist xD Men blev att jag åkte tillbaka några timmar senare och mockade då några till boxar ( hade gjort allt mitt klart innan, men hjälpte en kompis i stallet och kom på att jag skulle göra det, men först när jag kommit hem x( ) Skulle även tagit in då men Fia var snäll och gjorde det innan jag hann komma, då jag somnade någon timme x) Tack :)
Så blev bara en av två ridturer i dag :/ Men men.. Sen hem och plugga och fixa bloggen (header + färger), äta och nu sängen :)

God natt gott folk ^^

Kram
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0