Lång dag ..

Hejsan!
Som ni kanske redan sätt så har detta vart en lång dag. Började med att åka till pappas jobb för att hämta moppen, vart även att fixa nytt lås och batteri. Sen kunde jag iaf ta den till stallet, longerade Fjalle och han var så duktig så! Fixade lite annat också innan jag åkte hem. Hämtade ut ett paket som kommit och gick ut med hunden sen åkte jag till Karlslund för att ta kort på hoppgruppen. As sur är jag nu, för att bilderna såg jätte bra ut i kameran så självklart behöll jag samma inställningar på kamerna helt tiden, vips så vart alla bilder skit dåliga.. Jävla skit kamera! Detta var typ droppen, så fort jag har pengar blir det att köpa en ny!



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0