pust

Hej!
Idag har vart en lång dag, vaknade först kl 8 men somnade om. Trodde jag hade ställt kl på 10 men hade tydligen glömt det så vaknade kl 11. Slängde på mig kläderna och cyklade mot stallet, stannade på granngården påvägen och köpte en saltsten. Lite krångligt att cykla med men är man bäst så är man ;) Haha. Fixade först lite med Jocke, han fick även ett nosludd som det står Hungrig på, jag kallar det för en varnings skylt så folk inte förlorar fingrarna när dom ska klappa honom (y) Smart Emma! Sen gick jag, Catti och Lena ut i skogen för att ränsa lite så vi kan rida där, var jobbigt och lite segt men nu är det iaf gjort! Känns som om det kryper fästingar överallt .. Usch! När vi kom tillbaka till stallet hade Fjalle vält ut vattenhinken så var typ översvämning i stallet, så vart att fixa det. Sedan red jag Fjalle barbacka på travbanan, red bara en kortis. Efter det mådde jag inte så bra så ringde mamma och pappa å bad dom hämta mig. Smörjde lite när jag väntade på dom.

Imorgon åker jag till Mormor och stannar där över helgen. Hade tänkt rida Fjalle imorgon bitti och söndag kväll men av flera anledningar får han stå ist, varför vill jag inte berätta så ingen idé att ni frågar..


Min pärla!.. som är hungrig ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0