Sista inlägget innan uppehåll....

Hejj!
Detta blir nog mitt sista inlägg nu för ett tag framöver! Emma får hålla ställningarna här sålänge!! ;)

Denna vecka har gått förrunt, jag har jobbat, vart i skolan och pysslat massor både hemma och i stallet. Och jag har inte börjat varken städat eller packat som jag kanske borde ha gjort ;o  Inte, inte bra! Ryck upp dig nu Jossan och ta tag i vad du egenkligen borde göra!!

På tal om inget så gick jag i skolan till 11.40 ca. Och sen blev jag hämtad och åkte vidare till stallet, jobbade ett tag och sen blev det lite ridning. Han lyssnade mycket bättre i dag och jag var mycket mer fokuserad! Hoppas att detta håller i sig i morgon också!
Nu måste jag ta mig i kragen och göra lite nytta, har suttit vid datorn sedan klockan var åtta typ och det är inte bra! Så svejs på ett tag och hoppas att ni är snälla mot Emma nu!!
Kram
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0