Sliiten

Hejsan!
Igår for jag upp ur sängen kl 10 och cyklade till stallet. Red Fjalle och han var mycket duktig :) Sedan skyndade jag mig hem igen och duschade osvosv. Tog bussen hem till Jonte så gick vi hem till Pontus som skulle firas. Grattis till de 18 åren!

Idag var jag sliten och sov fram till ca 13.30. Satt och latade mig fram tills halv 5, då kände jag att de var dax att dra mig själv i kragen och cykla ut till stallet. Var helt slut när jag kom fram, mamma hade påstått att det inte blåste, största myttarN -.- Gjorde iaf rent vattenhinkarna ordentligt i hagen så dom fick finfint vatten. Sedan red jag Fjalle på travbanan, gick lite bra tips av Maria och det gick bra. Dock var han jätte stel i höger så arbetade mycket i det, jobbigt sa Fjalle. Sen longerade jag honom, för första gången! Han har inte fattat innan, men nu kunde han t.o.m trava. Höll på att börja grina av lycka. Just nu känns de små sakerna också väldigt stora. Min fina prins <3 Sedan gossade vi lite, drack saft och så ;) haha. Sedan upp på cykeln och hem igen!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0