Suck ..

Hejsan!
Har inte orkat skriva här dom senaste två dagarna, kommer troligen sluta med bloggandet. Tycker inte att jag får den responsen jag vill ha av den. Fortsätter tills Jossan kommit hem iaf så får vi se då om vi tar bort bloggen helt eller inte.

I måndags var jag ledig från skolan, skönt. Men var ändå uppe ganska tidigt. Började med att jag cykla till sjukgymnasten, sedan cyklade jag vidare till Öob och sen till Rusta. Sedan cyklade jag hem igen. Gick då ut en snabbis med hunden, skynda mig att byta om och sedan tog jag bussen till Mariebergs köpcentrum med Jonte, vi vandra omkring där i ca 2 timmar, åt glass och hade sommarkänslor ;) Sedan tog jag bussen hem för att återigen byta om och cykla mot stallet! Red på travbanan med Catti, hon glömde tussa Emil så han var lite smått galen ;) Inte varje dag man får se Emil på två ben, en ny upplevelse för min del. Pysslade lite till i stallet innan jag cykla hem igen. Ca 5 mil på cykel, duktig Emma.
 
Igår hände inget kul som är värt att skriva om.

Idag har jag också vart ledig :D Satt klockan ganska tidigt men gick inte upp förens vid 10 då vädret inte var kul. Åt frukost och gick ut med hunden, sedan tog jag cykeln till stallet. När jag hade kommit fram och stått stilla en stund vart jag så kall att jag börja må illa och fick kramper, höhö. Så gick in till Lasse och värmde mig framför brasan :) Sedan kom en tjej vid namn Emelie som ska rida lite monté på travhästarna, jätte trevlig var hon! Hon hade även en väldigt fin hund :) Red ut på Fjalle tillsammans med Emelie & Dedi, Fjalle skötte sig jätte bra! Sedan vart det lite trav och galopp på travbanan :) Duktig där med, töltade några steg!! Sen skulle Emelie ta en tur på Bilbo, som hade fått ett jätte äckligt sår på bogen så jag bestämde mig för att göra rent det med jodopax, dumt drag av mig ^^ Bilbo flippar i stort sätt ut i all sorts 'medicinering', allt från sprutor till ja .. dutta på lite jodopax. Lasse kom som tur va och lugnande ner honom lite sen :) Men lär sig något nytt varje dag! Gick iaf bra för Emelie att rida! Sopade även och så, satt mig ner i stallet och orkade inte resa på mig x) Men efter en stund tog jag tag i mig själv och cykla hem! Så även idag vart det mycket cykel, ca 3 mil. Bra jobbat Emma!


<- Dedi & Bilbo ->

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0