2011-02-19, Fotografering!

Hejj!
Idag hade jag sovmorgon, första gången på as länge och känner att det ska bli väldigt skönt med en veckas lov nu!! Men i dag blev det att jag gick upp 11 ungefär, tog fram kläder, städade och sen vid 13 åt jag lunch och sen for mamma jag och jojo (syster) iväg till något hotell inne i stan. Där var det Fotografering "Modell fö en dag". Vilket var väldigt kul, började med att dom sminkade en och sen fick man fixa håret själv, sen vänta på fotografen (fanns flera olika) och sen byta om, fotas byta om, fotas, osv. hade tre olika ombyten. Och är nöjd med dom flesta fottona! :3 Här får ni två "smakprov" :)
        

Kram
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0