Ångest

Chacha bloggen,
tänkte prata ut lite om min surhet och ångest här. Idag, nu med andra ord, skulle jag vart på Göteborg horseshow, årets höjdpunkt enligt mig, men nej, inte jag inte, jag ligger hemma med feber. Hade en jävla feberfrossa igår, idag mår jag mycket bättre men har fortfarande feber och mår väldigt illa. Mamma tror dock att det var bra att jag stanna hemma, då jag troligen inte mått så bra om jag åkt, nu har jag ju ändå vilat. Men jag är iaf skit förbannad över att jag missa Göteborg, 700 kr rakt ner i sjön. Men är dock surast för att jag missar att åka dit, pengarna gör det bara ännu värre. Men gullig som Jossan är så har hon köpt 2 par ridbyxor åt mig!

*tillfälligt avbrott*
haha nu ringde Jossan, nu har jag fått ett orange schabrak också, wiie!

Men som sagt, jag är grymt besviken. Menmen, bara att vänta ett år till.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0