Återigen måndag ..

Chacha bloggen,
åter igen måndag, det är fan måndag gämt .. Känns det som, drygt. Dagen började med att gå till sjukgymnasten, gick väl bra. Ska röntga om igen då det inte blivit bättre, roligtroligt. Sedan drog jag till skolan, första lektionen gick bra, sen hade vi matte, då fick jag massa yrsel och mådde riktigt dåligt .. Innan sista lektionen tryckte jag i mig en snickers, vart lite bättre, men sista halvtimmen var inte rolig .. Sedan mötte jag iaf mamma på stan, först vart vi tvunga att gå in på ica och köpa nått att dricka då jag höll på att svimma, galet med människor var det där! Sedan gick vi till intersport och köpte något gel inlägg jag ska ha i skorna plus ett par skor som ger mer stöd. Nu är jag död :) Haha.

Grattis till Jossan också som fyller hela 16 år idag! <3

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0