Födelsedag ^^

Hejj!
Idag är det inte vilken dag som helst utan, denna dag blir jag hela 16 år. Jag förstår inte hur snabbt tiden har gått helt sjukt! Känns som om det var i går jag fyllde sist, kommer ihåg flera år tillbaka av massa saker och det känns som om allt det var i går typ xD haha (y'

Men iaf, blev lite presenter i dag, blev firad i morse av min familj och sen Grattade massa folk mig på Fb och så har det även vart några från släckten här och grattat (: Just nu så funderar jag på att stänga av denna burk och försöka sova lite.. Har NP i svenska i morgon (y) *Happyface* (not, hatar prov :()

Nu ska jag fixa det sista och sen väntar sängen :) God natt !

Kram
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0