Hos Lina (:

Heyy, sitter just nu hemma hos Lina

Ska väl hem sen någon gång gissar jag (: Hon sitter här brevid och pluggar medans jag sitter här och latar mig :$ hehe. Ajja, iaf red en sväng i dag fast det blåste något enormt.. Men iaf, gick as bra men han blev rädd för en katt två gånger >.< Men gick bra ändå, jag satt ju kvar så (: Sen så när jag gick ner till stallet var han pigg men "snäll", sen fick morfar min gå n i stallet och hämta morot till Rockyboy, så fick han det och jag kom på att han är ganska vig :o :D Och kunde klappa han på rumpan i dag, vilket jag inte har kunnat tidigare då han är så gryt bakrädd >..< Men idag gick det, :'3 Han gör stora framsteg varje dag wiiie :'D <3
Nu ska jag fundera på hur jag ska göra om headern.. (: Eftersom jag inte har kvar Linnsan så blir det ny header även om vi inte har haft den så där jätte länge, men ändå känns bättre så! :)

Förresten, skulle ni tycka det vore kul att ha en tävling här ? :)

Kram 
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0