Tycks? :)

Hejj!

I dag slutade jag 11.20 :D Vilket var as skönt, tog då bussen ner till mariebergköpcenter och gicck till Hööks. Skulle kolla på ett schabrak, men blev både ett schabrak och ett täcke :)
                        

Blev nöjd! Vad tycker ni ?
Har inte provat något av dom.. Men gör det när jag kommer till stallet igen sen!
Efter jag vart på Hööks så fick jag skjuts av en i samma stall som oss, Tack :) Fixade i ordning allt till Rocky så åker nog dit om en stund för att ta in kusarna och borsta hur mycket som helst och ssen åker vi ut till ridhuset för träning :) Änkligen ska vi iväg! :') Önska oss lycka till !! :D
Nu ska jag snart åka till stallet igen för att fixa klar det sista innan vi åker till träningen ! :) 

Kram
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0