Borde plugga..

Hejj!
Jag vet att jag egenkligen borde plugga men var tvungen att ta paus..
Var iväg till ridhuset i går! Och han gick inte så bra i början, var stel och väldigt ofokuserad plus pigg.. Men det var en ponny som varken han elr jag sett tidigare där och han fokuserade endel på den. Men lyssnade bättre och bättre ju längre in på ridpasset vi kom, Efter dom ridit klart och gått ut så filmade morfar min lite vilket gick sådär då jag kom på att jag glömt tända lampan och solen lyste i halva ridhuset.. Men ajja jag har inte sett filmerna än och inte biblderna för den delen heller. Men på slutet gick han super bra :D Fattade rätt galopp 3 av 4 ggr (y'

Åkte upp på stan i morse och hade en timmes "lektion" på bern arena, åkte skriskor. Började vid 9 slutade redan vid 10, helt onödig dag om du frågar mig.. Åkte då och jobbade lite och sen vidare till stallet på eftermiddagen. Red då ut med en från stallet och red en runda på ungefär 50 minuter i solnedgång, det hände grymt mycket saker efter vi ridit typ halva rundan, var as mkt bilar, lastbilar och även tåg där ett tag. Men sen var allt lugnt :) Rocky skötte sig mycket bra trotts allt runt. Påbörjade även skänkelvikning i traven vilket funkade ibland, men när det funkade så var han duktig :3
Nej, nu måste jag fortsätta plugga hejsåläge..





P.s. NP i Kemi i morgon :/ och tror jag håller på att bli sjuk igen :( D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0