~

Hejj!
Jag vet att det var otroligt länge sedan jag skrev här, men jag har haft fullt upp, med Skolan, Stallet och Jobbet.. Så har helt enkelt inte hunnit med..
Igår: Böade i skolan och sen cykla jag vidare till jobbet och sen blev det stallet och tänkte först rida ut men sen blev det först bommar på banan men sen ändrade vi oss till hoppning och ställde upp två hinder på banan gjorta av ehm.. lite allt möjligt, dock inga fina men funkade bra ändå :) Hoppade runt 70, 80 kanske i dressyr sadel, men jag överlevde :D
Idag: Gjorde jag ett nationellt prov på morgonen och ett på eftermiddagen.. sen var jag extremt slut, men bar sedan vidare till stallet och "vaktade" först hovlagaren åt en i stallet och sen mockade jag och red. Blev först uppvärmning ute och sen lite på banan dressur denna gång. Han lyssnade sådär i början men blev mycket bättre efter en stund! Vilket var bra och fick tillslut en bra låg, avslappnad form och då avslutade jag. Sen kom pappa och hämtade mig, la in lite spån sen bar det hemåt och sen vidare upp på stan för att ta spruta.. jag kommer att ta ett "uppehåll" med bloggandet om ungefär en vecka och ett tag får se hur länge, men av privata skäl, så Emma får sköta ställningarna ett tag här! Vilket hon redan har gjort ett tag redan ;)
Kram
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0