hm ..

Chacha bloggen,
tänkte göra ett litet inlägg men har ingen aning om vad jag ska skriva. I onsdags åkte mamma och pappa till Thailand, saknar dom redan faktiskt, Rex med. Han går efter mig hela tiden, stackarn är nog lite rädd för att jag också ska gå. Han blir lite orolig när inte 'hela flocken' är samlad. Jag har feberfrossa - igen. Febern har gått upp och ner i 3 veckor nu. Två st feberfrossor på mindre än 3 veckor, brukar max ha det en gång om året. Men har väl något men infektionen jag haft i kroppen. Jag saknar iaf hästarna något sjukt mycket, ska försöka ta mig en sväng dit imorgon. Eller ja, jag ska dit! Om jag inte är döende vill säga, men vet ju aldrig. Nu ska jag nog mumsa lite godis elr något liknande :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0