INGEN KOMENTAR!

Hejj!
Nu har jag vart hemma länge och frösökte ladda upp samma text flera ggr men går inte så hoppas det funkar nu! Annars ger jag upp..

Men iaf så var jag och hämtade sadel i dag då den hade kommit! Och provade den även på Rocky och den satt inte bra, tyvärr!! :( Låg inte stilla och heller inte bra då den tryckte :/ Så får se hur jag gör, troligen blir det att skicka tillbaka den! :/ Och kolla efter en annan, någon som har någon hoppsadel till salu? Eller någon som vet något bra märke/modell, säg isf gärna till :)
Nu ska jag stänga av och gå och lägga mig!
Kram
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha 8 kommentarer fick jag av dig igår, måste blivit någe fel va? ;D

2011-03-09 @ 09:26:35
URL: http://sofiaiaa.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ehmm.. det blev väldigt många fel i går.. min dator var jätte konstig :/ Förlåt! ^^

2011-03-09 @ 21:43:21
URL: http://horsechicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0