Lever.

Chacha bloggen,
tyckte det var dax för ett litet inlägg. Jag är fortfarande sjuk, men har börjat 'komma tillbaka' idag. Kan tänka nästan helt klart nu, fått tillbaka den mesta färgen i ansiktet osv. En stor förbättring :) Kunnat plugga lite idag, visserligen vart det inte mycket gjort då jag vart väldigt trött, men bättre än inget! På lördag ska jag iaf få träffa mina älsklingar, inte vart i stallet sen föra torsdagen :( Saknar dom!

Shoppat lite också, shoppinglista kommer upp ganska snart!

Kram

Kommentarer
Postat av: Amanda - satsande ponnyryttare - EN RIKTIG HÄSTBLOGG ! ~BLOPPIS PÅ BLOGGEN !

Tack för tipset ! :D

2011-03-03 @ 20:42:56
URL: http://perfectpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0