Så det så!

Chacha bloggen,
nu har jag bestämt mig för att bli bättre på att skriva här.. Just nu händer dock inget intressant i mitt liv då jag bara är sjuk och ligger hemma. Haha, sorligt men sant. Igår var jag iaf i stallet för första gången på lite mer än en vecka, så mysigt! Fjalle var jätte pussig. Dock var jag bara där en snabbis :( Hoppas på att jag håller mig någolunda frisk så jag kan åka dit snart igen. Idag har jag vart en snabbis på granngården, dock hade dom inte fått in den saken jag ville ha än -.- Men vart lite 'foder tillskott', jag har det som de men är inte det igentligen ;) Sedan åkte vi och storhandla då mamma och pappa åker till Thailand på onsdag, hur orättvist är inte det!??

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0