Sliten..

Hejsan!
Tänkte först skriva att detta vart en lång dag, men den har vart lång och kort på samma gång. Dagen började med att jag gick ut med hunden sedan tog jag bussen till stallet. Red ut på Fjalle med Sara, han var så duktig och så pigg! Testade rida på novabett, han verkade trivas med det men vart lite stark. Men tror det blir jätte bra när han är igång och så :) Pölsade runt lite i snön, Fjalle tyckte väl det var lite .. meninglöst, haha. Gosig som bara den var han också! Sedan tog jag inte Jocke och borstade honom lite. Kunde ha stått i timmar för att få bort ännu mer hår men Saras pappa kom och hämtade oss. Men fick bort en hel del (se bild under). Och nu mår jag riktigt jävla dåligt, började med att jag var otroligt trött när jag kom hem. Sedan kom huvudvärken och nu sitter jag här med feber, igen .. Inte okej. Ska snart ut med hunden.




Tog några bilder på Emil åt Catti med, ett smakprov;


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0