frågan är.. hopp elr dressyr?

Hejj!
Det har inte hänt så mycket här inte.. Ägaren till Rocky var förbi i går och red och hälsade på en sväng, jag stod i mitten av den snöfyllda paddocken och kollade på med min kamera i handen! Det gick väl bra tror jag :) Hon var iaf glad att få vara på hästryggen igen!! Sen efter vi hade släppt ut Rocky och Roxa igen så tog jag in Karius och red en sväng på han uppe i paddocken och han var... full av energi och bus! HAHA ^^ Men duktig ändå (y) Märks att jag inte har ridit han på lääänge! Men det får vi ändra på nu när våren/sommar kommer, tycker jag ;)
Sen vart jag så trött så jag råkade somna ;$ hehe, skönt att ligga på hö iaf, som tur var det ingen som kom!! ^^
Sen gjorde jag klart i stallet och sen åkte jag hem. Somnade sen yttligare några ggr i soffan men vaknade vid 20 sista gången och trodde klockan var runt 00.00 ;$ ;( INTE  KUL! Men gick då och duscha och sen bytte om och satte mig vid tv igen. Åt även lite då. Sen fastnade jag vid en film på 4:an, kommer inte ihåg namnet men. Gick sen och la mig. Vaknade vid 10 i dag, har suttit och pluggat sedan typ 11 och ska snart äta och sen åka till stallet :)


Bild från i går efter ridpasset <3

I morgon blir det att åka till ridhuset en sväng, har dock inte bestmt än om jag ska hoppa elr rida dressyr xd


[33 dagar kvar :'3]


Kram
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0