Lite död

Hejsan,
får återigen be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Måste bättre mig, och Jossan också! Mått väldigt dåligt denna veckan, min magkatarr är tillbaka som jag nämnade i förra inlägget, mår konstant illa och har ont i magen, skit jobbigt! Inte kunnat sova så mycket heller, idag har jag inte kunnat äta något alls. Igår var det ju valborg, fest här och hos grannen. Älskar folk som spyr överallt, kärlek till dom ... Idag tvingade jag iväg mig till karlslund för att fota och filma startfälttävlan. Var otroligt segt och galet kallt, som tur va fick jag låna Idas jacka, annars hade jag nog dött. Gick bra för de flesta, några smakrprovn på bilder kommer upp när jag lagt in dom på datorn :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0